Marketing| Τεχνογνωσία & εμπειρία

Εγώ δεν μπορώ να κατευθύνω τον άνεμο, όμως πάντα μπορώ, έτσι να τοποθετήσω τα πανιά ώστε να φτάσω στον στόχο μου.
Όσκαρ Ουάιλντ

AFS MarketingΤο μάρκετινγκ και οι πωλήσεις είναι η υπέρτατη μόχλευση!
Είναι οι τομείς στους οποίους ο χρόνος και η προσπάθεια που θα αφιερώνεις θα πολλαπλασιάζονται. Το μάρκετινγκ θα σου επιτρέψει να δημιουργήσεις ρευστότητα, να φέρεις πελάτες και να λύσεις όλα αυτά τα προβλήματα τα οποία νομίζεις πως είναι έξω από τις δυνάμεις και τον έλεγχό σου.

Το μάρκετινγκ είναι το No 1.
Οι πωλήσεις είναι το Νο 2.
Τα υπόλοιπα… είναι Νο 3.

AFS Marketing

AFS Marketing Μέσα στην δίνη που είμαστε δεν υπάρχει κυριολεκτικά κάτι άλλο εκτός από το συνεχές marketing που μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σας.
Είτε το πιστεύετε, είτε όχι αυτό πλέον έχει γίνει νόμος. Όλοι οι προηγούμενοι νόμοι που ίσχυαν δεκαετίες έχουν ατροφήσει και τείνουν να εξαφανιστούν.

Κατ' αρχήν το marketing είναι μια διαδικασία με συγκεκριμένα βήματα, τεχνικές και με χρονική διάρκεια. Δεν είναι ένα γεγονός στιγμιαίο. Είναι μια λέξη παρεξηγημένη στην συνείδηση των περισσοτέρων.
Θεωρείται marketing τα φυλλάδια, ένα προσπέκτ, μια ταμπέλα ένα ίσως για τους πιο προχωρημένους ένα site και μέχρι εκεί. Δεν είναι έτσι όμως. Το marketing είναι μια διαδικασία που προκαλεί την προσοχή του πελάτη, το ενδιαφέρον του, ξυπνάει την επιθυμία του, δημιουργεί την ανάγκη να το αγοράσει. Μέσα στην κρίση που τα πάντα ανατρέπονται η αναζήτηση νέων πελατών φαντάζει απαγορευμένος καρπός.

Καθορίζουμε με σαφήνεια την αγορά – στόχος που θέλουμε να πουλήσουμε. Η εποχή πουλάμε τα πάντα σε όλους πέρασε, η εποχή περιμένω τον πελάτη πέρασε, η εποχή θα δούμε πέρασε, η εποχή που θα πάει θα έρθουν πέρασε. Με βάση παράγοντες όπως το εισόδημα, χόμπι, τρόπο ζωής, ηλικία, φύλλο, τόπο διαμονής, οικογενειακή κατάσταση, μόρφωση κλπ βρίσκουμε τον πελάτη στόχο.

Δηλαδή αναζητούμε τον πιθανό πελάτη μας όπου μπορεί να υπάρχει, δεν περιμένουμε τον προσεγγίζουμε οπουδήποτε και να βρίσκεται. Συνδέουμε το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάμε με οποιαδήποτε αγορά μπορεί να φέρει πωλήσεις.
Δεν βάζουμε όρια, δεν έχουμε εσωστρέφεια, δεν αυτοπεριοριζόμαστε, δεν ψάχνουμε μόνο με την πεπατημένη, αλλά ξετρυπώνουμε ότι μπορεί να φέρει πωλήσεις. Αυτό είναι το στοχευμένο marketing.
Π.χ Αν ασχολείσαι με κυνηγητικά είδη στοχεύεις όλους τους κυνηγητικούς συλλόγους, στοχεύεις όλους τις λέσχες σκοποβολής, στοχεύεις όλες τις σχολές εκπαίδευσης κυνηγητικών σκύλων κ.λ.π.

Με αυτή την νοοτροπία κινείσαι δεν περιμένεις, δεν χαλαρώνεις, δεν ησυχάζεις διαρκώς προσπαθείς να βρεις την σύνδεση του προϊόντος σου με κάθε πιθανό πελάτη.

Σήμερα όλοι μιλούν για κρίση της Αγοράς, οι επιχειρήσεις αφανίζονται, εμείς τι κάνουμε;

Σε τι κατάσταση είναι η εταιρία σας Ανοδική – Σταθερή – Καθοδική. Κάνουμε ενέργειες να φέρουμε πελάτες να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας ή περιμένουμε την αναμενόμενη συρρίκνωση και τον αφανισμό μας. Ποιες ενέργειες μας κάθε μέρα δημιουργούν χρήμα για την εταιρία, αυτές οι κερδοφόρες ενέργειες αυξάνονται ή συρρικνώνονται; Ασχολείσαι με πωλήσεις ή εκκρεμότητες;
Η οικονομική ύφεση των τελευταίων δύο ετών διάλυσε, γκρέμισε, ανέτρεψε πρακτικές δεκαετιών οδηγώντας μας σε μία νέα πραγματικότητα αυτής της επιβίωσης, της βιωσιμότητας της επιχείρησης μας.

Το internet marketing και το mobile marketing ήρθαν στη πιο κατάλληλη στιγμή. Δυστυχώς όσοι δεν έχουν κατανοήσει την σημασία, την δύναμη και κυρίως την αναγκαιότητα αυτών είναι αργά και σταθερά καταδικασμένοι, αν δεν έχουν ήδη εξαφανιστεί.
Ο παραδοσιακός τρόπος πώλησης έχει αλλάξει ριζικά, δεν περιμένεις πλέον τον πελάτη να έρθει από μόνος του, αυτό πέρασε και σε λίγο θα μειωθεί σε απίστευτο βαθμό εκτός εξαιρέσεων. Τώρα τον φέρνεις, του τραβάς την προσοχή, το ενδιαφέρον, την επιθυμία. Μόνο με στοχευμένο και συνεχές marketing μπορείς να ξεπεράσεις τις απώλειες που όλοι έχουν στην σημερινή καταιγίδα, και να επιβιώσεις με ορίζοντα την ανάπτυξη που αργά ή γρήγορα θα έρθει.

Μην ξεχνάμε ότι η οικονομία είναι κύκλος που ότι και να γίνει δεν μπορεί να είναι συνέχεια κάτω, μόλις ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες αλλαγές θα επανέλθει προς τα επάνω. Το ζητούμενο είναι ποιοι θα έχουν επιβιώσει.

AFS Marketing Μέσα στην δίνη που είμαστε δεν υπάρχει κυριολεκτικά κάτι άλλο εκτός από το συνεχές marketing που μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σας.
Είτε το πιστεύετε, είτε όχι αυτό πλέον έχει γίνει νόμος. Όλοι οι προηγούμενοι νόμοι που ίσχυαν δεκαετίες έχουν ατροφήσει και τείνουν να εξαφανιστούν.

Κατ' αρχήν το marketing είναι μια διαδικασία με συγκεκριμένα βήματα , τεχνικές και με χρονική διάρκεια. Δεν είναι ένα γεγονός στιγμιαίο. Είναι μια λέξη παρεξηγημένη στην συνείδηση των περισσοτέρων. Θεωρείται marketing τα φυλλάδια, ένα προσπέκτ, μια ταμπέλα ένα ίσως για τους πιο προχωρημένους ένα site και μέχρι εκεί. Λυπάμαι δεν είναι έτσι.

Το marketing είναι μια διαδικασία που προκαλεί την προσοχή του πελάτη, το ενδιαφέρον του, ξυπνάει την επιθυμία του, δημιουργεί την ανάγκη να το αγοράσει. Μέσα στην κρίση που τα πάντα ανατρέπονται η αναζήτηση νέων πελατών φαντάζει απαγορευμένος καρπός.

AFS Marketing Το Ιnternet και το Mobile Marketing δεν θα μπορούσαν να έρθουν σε πιο κατάλληλη στιγμή. Έτσι, αργά στην αρχή, αλλά με πολύ γοργούς ρυθμούς τα τελευταία 10 χρόνια, τα νέα κανάλια πήραν δεσπόζουσα θέση ως Μέσα Επικοινωνίας και συναλλαγής στη συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών. Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι δεν έχουν συμπεριλάβει τα Νέα Μέσα στην επιχειρηματική τους δράση σήμερα, είναι καταδικασμένοι, αν δεν έχουν ήδη εξαφανιστεί.

Θα μπορούσε εύκολα να συμπεράνει κανείς από τα παραπάνω ότι το Direct Marketing δεν έχει καμία τύχη στην Ελλάδα. Τουναντίον, δεν έχει υπάρξει ποτέ πιο κατάλληλη περίοδος και πρόσφορο έδαφος για ανάπτυξη του κλάδου. Η οικονομική ύφεση των τελευταίων ετών ανέτρεψε πρακτικές προηγούμενων δεκαετιών, αναδεικνύοντας μια νέα πραγματικότητα στην επιχειρηματική κοινότητα: τη βιωσιμότητα

Το internet marketing και το mobile marketing ήρθαν στη πιο κατάλληλη στιγμή. Δυστυχώς όσοι δεν έχουν κατανοήσει την σημασία, την δύναμη και κυρίως την αναγκαιότητα αυτών είναι αργά και σταθερά καταδικασμένοι, αν δεν έχουν ήδη εξαφανιστεί.
Ο παραδοσιακός τρόπος πώλησης έχει αλλάξει ριζικά, δεν περιμένεις πλέον τον πελάτη να έρθει από μόνος του, αυτό πέρασε και σε λίγο θα μειωθεί σε απίστευτο βαθμό εκτός εξαιρέσεων.

Τώρα τον φέρνεις, του τραβάς την προσοχή, το ενδιαφέρον, την επιθυμία. Μόνο με στοχευμένο και συνεχές marketing μπορείς να ξεπεράσεις τις απώλειες που όλοι έχουν στην σημερινή καταιγίδα, και να επιβιώσεις με ορίζοντα την ανάπτυξη που αργά ή γρήγορα θα έρθει.
Μην ξεχνάμε ότι η οικονομία είναι κύκλος που ότι και να γίνει δεν μπορεί να είναι συνέχεια κάτω, μόλις ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες αλλαγές θα επανέλθει προς τα επάνω. Το ζητούμενο είναι ποιοι θα έχουν επιβιώσει.

Σκεφτείτε ότι η συγκέντρωση στο Σύνταγμα των Αγανακτισμένων που έγινε πρίν μερικά χρόνια αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο άρχισε από το FACEBOOK. Έγινε κάτι το απίθανο, έγινε μία από τις μεγαλύτερες κινητοποιήσεις στην ιστορία του κόσμου, και ξεκίνησε από το Διαδύκτιο η πρώτη εξέγερση σε χρόνο ασύλληπτο.
Η δύναμη και η ταχύτητα που έχει το Διαδύκτιο είναι … Διαστημική.
ΔΕΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΙΤΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΕΙΤΕ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ.
Φανταστείτε αυτό το εργαλείο να δουλεύει για την επιχείρηση σας.

© AFS 2015 | Design by Johnny K. Studio