Το μήνυμα των Ευρωεκλογών και οι επιχειρηματίες.

04 Οκτωβρίου,2024

Το μήνυμα των Ευρωεκλογών και οι επιχειρηματίες.

Πως συνδέονται αυτά ? Τι μας λέει αυτός ……..

Let me Χαρίλαε   όπως έλεγε και η Βασιλειάδου.

Ευρωεκλογές. Τι ταινία και αυτή, όλοι γίναν μαλλιά κουβάρια. 

Συζητήσεις, αναλύσεις, διαξιφισμοί … ωρέ φέρτε Μαρίνες να σκίσω ……….. όλα τα είχε ο μπαξές μόνο νερό δεν του ρίξαμε και μαράθηκε.

Όλοι μιλάγανε, όλοι σκίζανε τα ιμάτια τους αλλά για τα προβλήματα των πολιτών, νιάου ρε γατούλα με την ροζ μυτούλα……….

Είναι η εποχή που μιλάμε για κάτι και νομίζουμε ότι λύθηκε κιόλας, αναλύουμε και πιστεύουμε ότι έγινε ήδη, θυμώνουμε και είμαστε σίγουροι ότι έχουμε δίκαιο, βλέπουμε ότι μας συμφέρει και ακούμε ότι μας συμφέρει.

Αποφασίζουμε λέμε τώρα λογικά και είμαστε 100% σωστοί …… καλά κρασιά ……από τη πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα…….

Πάμε στο θέμα μας……..

Κάθε κόμμα προσελκύει πολίτες να το ψηφίσουν προσφέροντας τους λύσεις στα προβλήματά  τους.

Λέμε τώρα ότι έτσι γίνεται …….. μην το δένεται κιόλας. Προσωπικά πιστεύω τους ενδιαφέρει πως θα βγάλουν τους άλλους λάθος και τον εαυτό τους  σωστό. Η κατσίκα του γείτονα  όπως ξέρετε…….

Στις Ευρωεκλογές το 60% των πολιτών δεν βρήκε τον λόγο να ψηφίσει .Πήγε πλατεία – παραλία γιατί όμως?

Δεν άκουσε λύσεις στα προβλήματα του και απαξίωσε τις Ευρωεκλογές. Φρόντισαν τα κόμματα να πούνε ότι τους κατέβαινε ρίχνοντας  τα λάθη στους αντιπάλους τους. Μόνο που αυτά δεν είχαν λύσεις, δεν έλεγαν τρόπους μόνο κατηγορίες και φουσκωμένους εγωισμούς….  

Ξέρετε βέβαια  όλοι είχαν δίκαιο και όλοι οι άλλοι λάθος, και το πίστευαν, μόνο που οι πολίτες δεν τσίμπησαν, τσου ρε λάκι ……..

Δεν ασχολείσαι με κάποιον αν δεν σου προσφέρει κάτι.

Κάποια μικρά κόμματα που τοποθετήθηκαν απλά και πολλές φορές λαϊκίστικα στις ανάγκες των πολιτών προσέλκυσαν ψήφους. 

Τι μας διδάσκει αυτό? Ποιο είναι το μήνυμα για τους επιχειρηματίες? What is the message?

Κάθε επιχειρηματίας θέλει να προσελκύσει πελάτες προσφέροντας τι? Λύσεις στις ανάγκες που έχουν. Όχι απλώς καίγεται, τσουρουφλίζεται, γιατί αν δεν το κάνει αργά και βασανιστικά έρχεται το  λουκέτο.

Βασικό και στις δύο περιπτώσεις είναι να μάθουμε τις ανάγκες – προβλήματα και να βρούμε τις λύσεις .

Όχι να νομίζουμε εμείς ποιες είναι αυτές όπως έκαναν τα κόμματα. Ούτε να λέμε ότι συμφέρει εμάς.

Ο κόσμος άλλαξε, δεν του επιβάλλουμε του λύνουμε, τότε μας προτιμά και μας ακολουθεί, έχει πάθει και έχει μάθει όχι πολλά αλλά αρκετά.

Κάθε επιχειρηματίας πρέπει να μάθει, να βρει, να ανακαλύψει, να ρωτήσει για τα προβλήματα – ανάγκες των πελατών του, και να προσφέρει λύσεις για αυτά. Τα πάντα ρει , το ίδιο και οι πελάτες, ακούστε τι λένε, τι θέλουν, θα κερδίσετε χρόνο, κόπο.

Τότε οι πελάτες θα έρθουν και η επιχείρηση θα κερδίσει.

Είναι απλό αλλά πραγματικό και δουλεύει.

Afs Tips: Σαν λογιστικό γραφείο που είμαστε, πρώτα κοιτάμε οι πελάτες μας να έχουν:

Γρήγορη  λύση στα καθημερινά  θέματα τους.

Άμεση επικοινωνία με τον Λογιστή τους.

Φορολογική κατεύθυνση κάθε μήνα.   

Έγκαιρη ενημέρωση υποχρεώσεων και φορολογικών αλλαγών.

Προτάσεις  ψηφιακής ανάπτυξης της επιχείρησης τους. 

 

Τέλος the down- down of the write κάθε μέρα γινόμαστε much better…..

 

Leave A Comment

Αδαμόπουλος Financial Services